SCM player skins Homeroom Fadila

Friday 26 August 2016




BUAT ANAK-ANAK HOMEROOM TERSAYANG




Telah lama saya mencari ruang untuk menulis di blog ini. Melihat kesungguhan anak-anak homeroom saya dalam menyiapkan buku skrap, fail homeroom, video, dan juga blog homeroom...saya terpanggil untuk menulis di sini.

Anak-anak homeroom yang saya kasihi betapa saya bangga melihat kesatuan, kerjasama antara kamu semua dalam usaha menyiapkan buku skrap, fail, video dan juga blog homeroom. Kamu semua sangat komited dalam melakukan yang terbaik untuk homeroom kita. 

Alhamdulillah...inilah hasil buku skrap dan juga fail homeroom kita. Menang atau kalah bukanlah ukuran. Apa yang lebih penting ialah kesatuan dan kerjasama antara ahli homeroom. Saya yakin anak-anak homeroom saya telah matang. Di hati saya kamu telah pun menang. 

Baby, Qiss, Afiqah, Athirah, Popop, Kasin, Ain, Syaza, Liana, Syifa, Muhaimin, Akmal, Fitri dan juga Anas...saya sangat bangga dengan kamu semua...saya sayang kamu semua. Semoga usaha kamu dalam melakukan yang terbaik untuk homeroom kita dan juga maktab ini beroleh ganjaran yang baik daripada Allah. Moga dipermudahkan usaha kamu semua dalam menduduki peperiksaan SPM 2016. Doa dan restu saya sentiasa bersama anak-anak homeroom saya. Moga ukhuwwah antara terus kekal dan kamu semua akan kekal sebagai anak homeroom Cik Fadila.






No comments :

Post a Comment